5+5 saker ni inte visste

1. Jag hatar egentligen melodifestivalens musik den är ju skit kass. Men av någon anledning så följer det bänkat framför tv:n varenda lördag kväll i februari och mars.
2. Jag är den människan som delar ballerinan. Ni vet skruvar av den?
3. Jag tycker alkohol är ganska äckligt faktiskt har börjat ogilla öl med. Tummen upp för nykterister
4. Jag älskar John Lennons musik
5. Jag avskyr Gina tricot.
6. Jag har bra självförtroende faktiskt. Gillar uttrycket "du är fin som du är" kom ihåg det. Det är ni.
7. Jag vill flytta ifrån Halland. Går och tänker varenda dag om jag ska hoppa på tåget för att se vad jag hamnar.
8. Jag skulle aldrig vilja få vad jag ville bara så där. Jag tycker man ska jobba & förtjäna det man får.
9. Jag älskar att studera människor. Finns det något bättre än att se hur olika vi är?
10. Jag ogillar Twilight starkt.
Kram på er.

Kommentera
Postat av: josse

clara, fin header och niicee att du har bra självförtroende :DD

2010-11-10 @ 06:43:08
URL: http://josefinwwkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0