BORTA BÄST,HEMMA BRA

Jahopp då var man hemma igen då. Kul. Min rubrik beskriver läget ganska bra för tillfället för vad jag känner för att vara hemma.
Idag blir det lata sig alla'dagen. Varit upp för tok för sent dessa tre malmödagar. Och gott upp på tok för tidigt.
Och vet ni? Jag har köpt första julklappen för i år! woho! (och tro mig det är en julklapp jag skulle gärna vilja ha för att klappen är så himla åhhhh gaahh dregel dregel) Har till och med köpt världens finaste klänning till julen och andra fina tillfällen.. Lite smått lycklig är jag endå även om jag är hemma i denna fantastiska hålla.
Puss på er finisar

Kommentera
Postat av: ylva

clara, vi måtse träffas på lovet :)

2010-11-01 @ 11:34:22
URL: http://ylvaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0