EARTHPEOPLE RAISE YOUR HANDS

HEJ alla jordbor. Jag måste vara världens smartaste människa. Ärligt talat vem cyklar utan vantar och kommer hem och säger du mamma.. Fan vad kallt det var att cykla hem idag om händerna. Hade du vantar på dig då? Va? nä..
Eller att man glömmer det viktigast saken man behöver i ett gult skåp i alfas uppehållsrum.. suck att livet bjuder på en massa komplikationer som förstör för en. Sorgligt att jag sörjer detta nu istället för att hjälpa någon som knappt har råd till en bröd bit. Vilket jag gör än ändring på nu! Nu ska jag sms:a slut på mina pengar för att skänka pengar till någon som verkligen behöver dom. Jag behöver liksom inte svara på jag mår bra. När jag gör det. Istället är det bättre att hjälpa någon som inte mår bra.
Söta barn i Haiti.
Jag tvinga min mamma & pappa att gå med i unicef. för två år sedan kanske?  Jäkligt bra företag ska ni veta.
banner-pojke-200-150fvu

Kommentera
Postat av: josse

fasen så fina människor, synd om dom. :(

2010-11-11 @ 22:05:47
URL: http://josefinwwkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0