FUNDERSAM

Det första jag gjorde denna morgon var att gå till syon. Eftersom jag ska välja gymnasium.
Ärligt talat. Hade jag förväntat mig mer. En syo ska hjälpa dig vägleda dig inte göra allt tvärt i mot din egna vilja.
Jag ska inte bo eller gå kvar här i Halland är mitt mål. För jag har hittat min dröm skola i GBG & ML. Men det kändes som att hon hela tiden FALKENBERG.. Du FALKENBERG har det så.. Du kanske träffar en kille som du blir jätte kär i och vill stanna vad gör du då? (hon drog exakt samma historia för Jennifer i min klass med) Puh hon kan man inte låta sig styras av då blir man nog deprimerad. Jag har nämligen hittat två riktigt bra skolor och det enda hon gjorde var att försöka sudda ut min dröm mitt mål med sitt jäkla nervösa skratt och Falkenberg in my heart ord. "Jo, jag vill gärna gå där tycker det känns bra" "Nu låter jag kristisk men det är inte bra" "Falkenberg har allt du vill" haha komiskt.
Ståt i cafet idag med Ylva & Josephina. Haha är ordet. Dessa två tjejer är ju för goa. Nu ska jag göra någon läxa egentligen men jag är obeskrivligt trött så jag tror jag skjuter upp det som vanligt.. Kram på er!

Kommentera
Postat av: josse

"du hittar nog ingen kille i gbg eller ml, dom är inte så attraktiva där. men, du ska bara se i falkenberg. där kommer du inte komma in i skolan förrän alla slåss om dig" typ. märklig kvinna med märkliga argument om varför man ska stanna i tråkiga halland tills man blir 65. gå i ml, fin stad så kommer jag å hälsar på dig. men gbg, naaa. tror inte de va. ha det fint, du är rätt nice du med faktiskt clara. :D

2010-11-10 @ 18:28:13
URL: http://josefinwwkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0