HUNGRY LIKE A BEAR

Jag skulle ha varit alice i underlandet på lördag men jag tror jag ändra mig precis. En ängel/prinsessa/spökbrud eah någon form av människa i en vit ful klänning haha.. Med vit or svart sminkning och lockigt år. Bara för det är halloween behöver man inte vara en pyskopat eller vampyr. Utan det går la lika fint med sött som danger. Fast något ska jag la piffa till det hela med. Jag är oerhört hungrig nu så jag väntar på att pappa ska komma hem så vi kan äta. Men det tar ju sin lilla tid. Han måste nog vara släkt med en snigel eller sten för dom kan inte enns röra sig. Så sakta går det för min pappa att komm hem känns det som...
Yeeeey hah nu kom pappa hallejuha dags för dinnertime!

Kommentera
Postat av: josse

jag ska vara hippie! ska bli så jäkla kul å klä ut sig till det, fast mindre kul och se alla reaktioner på hur ful jag kommer va.,. hahah :) <3

2010-11-04 @ 21:40:21
URL: http://josefinwvkarlsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0