I AM I AM A ZOMBIE

Jag är död bokstavligt. Jag orkar inte röra ett finger nästan så här sitter jag och skriver med pekfingret. Tragiskt jag vet. Skulle egentligen till min fina  vän Ylva men jag är förpå tok trött för att gå två steg så jag ska sova i min soffa istället. Hade jag tänkt mig. Nä nu ska jag sova lite och jag har så jäkla ONT i magen rent ut sagt trodde det var min tajta kjol som gjorde så att det gjorde ont (högkjol) men icke sa nicke. Så nu ligger jag här och dör lite mer.. och imorgon är det gymnasium mässa med hela halland! Kram på er!

Kommentera
Postat av: josefin

aw, fina vän krya på dig!

I´m back in track, devote again.

ha de fint, (lisa!!!!) <3

2010-11-19 @ 20:51:27
URL: http://josefiwvkarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0