NO ONE IS THE SAME

Satt just och fundera på hur det kunde vara så kallt? Det är obeskrivligt kallt och jag fryser verkligen ihjäl snart. Om en timme ska jag cykla till bussen om inte tidigare pga halka på vägarna. Igår var det hemarbetsdag som dom kallar det och då samarbetade jag och Rebecka med arbetet. Det blev långt och bra.. Haha fy vad kul man kan ha med en kamera åh herren min dag vad kallt och rolig går dagen var! Och medans jag har varit uppe en stund nu så inser jag hur mycket jag hatar att gå upp tidigt. Jag VILL bara ligga kvar i min varma säng och sova. Men nej det får man inte eftersom en liten skit skola börjar åtta på morgonen och bussen kommer tjugo över sju... Nu ska jag leta efter mer kläder för jag sitter och verkligen darrar......
tre stilbilder från igår.

Kommentera
Postat av: josefin

fasen så duktiga ni är på att göra film!! :)

2010-11-26 @ 20:33:45
URL: http://josefiwvkarlsson.devote.se
Postat av: rebecka

Ja, den filmen kunde kila gärna göra succe på bioduken! Ojdå! Det snöar ute, mysigt. Puss &kram röv kanal HAHAHAHAH

2010-11-28 @ 15:14:29
URL: http://rebeckalinaingegerd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0