PLUGGPLUGGPLUGG OCH MER PLUGG

Jag pluggar till ett förhör (prov i min hjärna) i no:n som handlar om sexualkunskap. Och vår lärare har alltid svåra prov och mål och fy vad jag hatar att plugga till honoms prov för jag vet att jag måste vara jordens sämsta människa i ämnet no. Det är så mycket man ska kunna. Och jag kom precis på, juste måste plugga på alla könsdelar som är så (nödvändiga att kunna?) Jag kan redan det man behöver veta ;) vi behöver ju ingen jäkla överkurs i allt... är min åsikt då.. Ja och för er som inte visste det så har 1/3 av alla vuxna herpes och dom vet knappt om det det. Det är nog det mest nödvändiga jag har lärt mig.. haha
Träffade min kära älskling innan idag med ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0