THIS DAY WAS WONDERFUL

Japp som rubriken lyder otroligt fin dag. Dagen börja tidigt som attan! Rebecka & Jag och Tina drog ner till Halmstad denna tidiga lördag morgon. Tittade på vårt fina fina gymnasium och jag tror jag har hittat mitt förstaval! woho!
Sen så tog jag och fine Bex tåget hemåt mot VBG, slängde till med några julklapps fynd!  6 har ju kvar glömde att jag har en liteen förlängd familj nu med pojkvänner och en gemensam julis till några bra människor och fan menat 7 då.. Och det svåraste så klart MÄNNEN.. Dessa män alltså.. + two girls. (Mikaela jag spara DOM till VÅR JULHANDLING, För den får man inte missa nej tror du jag skiter i våra traditioner som starta sen vi var tio/elva ALDRIG) och var skit stolta för vi fick a bussen till gekås hohoho.. Ja och vet ni? Hade inte ätit kebabpizza på ett ganska långt tag så jag passa på att äta två stycken! hah nee så kanske det inte riktigt var men två pizzor med kebab fick jag i mig av olika själ. När jag kom hem vid femtiden så fördrog jag tiden via skype sedan JULKLAPPS packning. Åh älskar det.. Ja kvalitén är phootbooth alltså jävligt dålig. Men huvudsaken är att ni ser vad det är och det är mina paket och gurran! Och kommande dag alltså söndag då ska jag SOV HELA JÄVLA DAGEN. Den som ringer eller smsar kommer få hat brev i brevlådan.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0