Today

Igår begav sig alla nior till halmsradarena för gymnasiemässa. Hade inga höga förväntningar direkt men det blev faktiskt väldigt trevligt. Sprang runt med Tina & Rebecka goa tjejer det. Vi hittade världens härligaste gymnasium i Halmstad eller det verkade så himla härligt. Vid ett tiden var vi back to school så Becka jag & Josse åt lite middag och sedan checka vi invigningen av vår nya gympasal. Rebecka och jag drog ner till GEKÅS/byn och tralla runt där. Sen blev vi hungrig så vi gick till ica och köpte en baugette och vi satt UTE och åt den, heliga maria vad KALLT. Men vi hade det så fint så vi snacka om vardagsting och framtiden. Rebecka så himla bra vän. Nu är jag vaken och det känns som att jag har dansat hela natten på en nattklubb vilket jag verkligen inte gjort. För här jag bor så är nog det närmsta du kan kalla nattklubb är vårt hönshus. Nä nu ska jag ut i Snön!! (mysigt jue) Puss på er fina ni

Kommentera
Postat av: rebecka

ååh, du är en oerhört fantastiskt vän!!! jag älskar dig hjärti <3

2010-11-21 @ 00:16:13
URL: http://rebeckalinaingegerd.devote.se
Postat av: rebecka

ååh, du är en oerhört fantastiskt vän!!! jag älskar dig hjärti <3

2010-11-21 @ 00:16:52
URL: http://rebeckalinaingegerd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0