LISABOA

Fanny,Geza och jag sitter och kollar på Harry Potter kärlek till dom där filmerna, han är liksom en del av min barndom den där harry med vännerna ron & hermonie. Hej jag är en liten nörd tror jag. Och vet ni jag snackade med min kära syster på skype innan hon befinner sig i Portugal och pluggar så vi brukar snacka inprincip varje dag. Och vi kom på en sak om en månad är det jul ungefär då är hon hemma + JULMAT för hela slanten. Hej här har vi en glad tjej. Hemmagjorda köttbullar åhhh dör lite smått älskar hemmagjorda köttbullar. Och allt annat som innebär med julen. Här har vi lite bilder på syster & portugal!
Här har vi sis i sin ny inköpta ridhatt!
Härliga medelhavs hus.
Det var nog lite kallare än va feffe hade tänkt sig så det blev strumpbyxor till klänning haha lite roligt tycker jag.
Felicia var på en vänskapsmatch mellan dom fina lagen portugal vs spanien. Själv hejar man på Spanien men dom blev ganska krossade fyra - noll till Portugal. Och Torres & Ronaldo var med åh.. avundsjuk.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0