ALLT ÄR I MOT MIG

Äh det känns som alla tekniska & alla andra prylar i världen har snackat ihop sig mot mig. För så fort jag rör något trillar det så fort jag kollar på en serie på internet och ett avslöjande kommer så kommer ett stort fett ERROR på skärmen. Verkligen allt går fel. Och hunden gnäller får la dra ut och rasta henne så hon blir lite tyst. Och jag fick för mig att vi hade musikprov på torsdag. suck när vi har det på onsdag när ska jag hinna träna? AHH
Nä nu drar jag bort från denna dataskärm och gör något nyttigt. Ciao bella som betyder hej/hejdå gullet som jag och Mikaela missuppfatta totalt i somras så när alla italinare sa ciao bella tog vi det förgivet att det var hej då. Så vi sprang runt i Malta och sa ciao bella till varenda italienare. haha

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0