NEGATIVA SAKER SOM HÄNDER I MITT LIV

www.weheartit.com
ph:weheartit
1. Franska prov imorgon. idag & igår har jag försökt att trycka i mig massvis med glosor börjar fundera på om dom ens huvudtaget fastnar i hjärnan. Sen har vi den heliga grammatiken med. som jag inte har kollat på ett skit.
2. Jag vill bara vara ensam just nu.
3. Jag försöker skratta så att jag gråter och det fungerar inte. (gråter alltid när jag skrattar)
4. Jag har ångest över skolan.
5. Jag är ovanligt glömsk & seg.
6. Negativ inställning på saker och ting hatar det hatar det. Jag har lärt mig att se saker från den ljusa sidan men den där kunskapen försvann någonstans i eftermiddags i skolan.
Har egentligen haft en toppen dag men toppen dagen försvann nu. Puss på alla snälla människor där ute.

Kommentera
Postat av: rebecka

Hej sötnosen! Nu säger jag som du sa till mig (ungefär) Plugga på så att vi kan åka till Pariiiiis! haha Men vi kan nog åka dit ändå! Puss <3

2010-10-21 @ 18:50:10
URL: http://rebeckalinaingegerd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0