DEATH - White Lies

Tjosan! blev lite random att jag drog hem idag till äiti & isää men det är ju alltid mysigt att umgås med dom! Eftersom man har bosatt sig någon annanstans och dom bor kvar bland alla ekar & åkrar. Ja vad har hänt här på landet då? Jo kan berätta att jag åt en sån otroligt god middag <3 gaahh mummaa.. Och ätit godis som Fan. Och sätt på filmen Hanna, som faktiskt är jäkligt bra! Tumme upp på den! Go sång: The Chemical Brothers – Hannas Theme Vocal Version (The chemical brothers e bara för underbara kan inte fatta att jag har dansat till deras beats en 30° sommarkväll med världs fina människor som jag inte kände ett dugg, utan dom var bara så fina endå) Nu lite musik i öronen och sen dags för lite vampire diaries. Kram på er!
bild från tandställningstiden vilket vara för bara 2 månader sedan!! Gah allt går så fort.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0